close

Happy birthday to me!!!

雖然只剩幾分鐘還是要紀念一下

朝八晚十幾乎已成常態

每天的工作真的好累...不時又會被挨罵...誰叫我就是那個不會用腦的新人

但是今天我還是很開心也很驚喜

因為有我的家人.情人.好朋友和學生們的祝福就夠了

謝謝你們...讓我在這個鳥不生蛋的地方一點也不覺得孤獨

of course, especially thank YOU...thanks for the cake and song you prepared for me

though the cake tasted not only sweet but salty as well...haha...special flavor only for me

thank you for driving so long and so fast after a whole-day working (and i do know you're tired out too)

thanks for comforting and encouraging me when i'm extremely  tired of the world...

這個生日是一個很不一樣的開始

嬰兒因為大哭而新生

我哭因為我要去改變

即使如此

我始終不變的

就是我的一顆柔軟溫暖的心

不向冰冷和殘酷世界低頭!!!

套句海角七號的台詞

期待彩虹的出現

arrow
arrow
    全站熱搜

    yali1020 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()